0
Úvod do 3D grafiky - Zoznámenie s 3D softvérom
0
1
Základy modelovania 1. - modelovanie jednoduchého objektu
1
2
Podmienky
Základy modelovania 2.
2
3
Cykly
Materiály a textúry - Ako zachytiť rôzny materiál + Materál, textúry a unwrap 3D modelu
3
4
Funkcie + update, start, awake, fixed update
Env. dizajn - Úvod do environment dizajnu
4
5
Transform - vektory
Sculpting
5
6
Pohyb objektu (translate + addForce), rotácia a scale
Rendering v Arnolde - Svetla a materiály
6
7
Modelovanie postavy / Humanoidná postava a ako ju modelovať 1.
7
8
8
User Interface
9
Mixamo, jednoduchý rig v Mayi
9
10
Mixamo, jednoduchý rig v Mayi
10
11
Úportfóliá a úvod do 2D grafiky
11
Animácia
12
12
Perspektíva + štúdia
13
Navigácia - navmesh agent a pathfinding
13
Štúdia perspektíva, zohnať primitívne objekty a poskladať zátišie s kontextom
14
Úvod do GameDesignu
14
Svetlo a tieň + štúdia+teoria farieb
15
Čo by mal grafik vedieť o programátoroch a gamedesignéroch?
15
Priestorová štúdia predmetov I.,II.
16
Cvičenia/ workshopy
16
Priestorová štúdia ľudskej hlavy a Priestorová štúdia ľudského tela
17
Cvičenia/ workshopy
17
Základy animácie 1.
18
Cvičenia/ workshopy
18
Základy animácie 2.
19
Cvičenia/ workshopy
19
Úvod do game dizajnu +
Čo by som mal vedieť o programátoroch a gamedesignéroch
0
:
1
2
Dokumentácia projektu
3
System Design
4
camera,controls, character,
5
Loops
6
Interactions
7
8
9
10
11
User Interface/User Experience
12
Level design
13
Komunikácia s programátormi a grafikmi
360 EUR - 3 mesiace
360 EUr - 3 mesiace
320 EUR - 3 mesiace
320 EUr - 3 mesiace
© Copyright 2018 Hemisféra